Jsou bytové doplňky vhodným dárkem k narozeninám?
28. květen 2014 - Rubrika: Komerční sdělení - reaguj na článekProbíráte nejrůznější tipy na dárky a hledáte, jaký dárek vybrat k narozeninám? Bytové doplňky jsou sice moderní a vkusné, ale většinou je ocení maximálně hodně oddaná hospodyně. Navíc se vystavujete riziku, že zvolíte bytový doplněk, který nebude podle vkusu oslavence, který jej následně uloží do skříně nebo do komory.
Zážitky promyšlené do detailů
Dejte raději přednost originálním dárkům, ve kterých nemůžete šlápnout vedle. Potah, váza nebo kytka v květináči jsou nudné dárky. Rozviňte svou fantazii a uvidíte, že se dají vybrat mnohem zajímavější narozeninové dárky, které mají šmrnc. Hitem posledních let jsou zážitky jako dárek. Že jste o tom ještě neslyšeli? Nevadí, rádi vám tuto koncepci představíme.
Speciální firma vytváří jedinečné zážitky, které jsou zorganizovány do posledního detailu. Vy pak jen přijdete na web, vyberete určitý zážitek a ten zaplatíte. Následně obdržíte poukaz na tento zážitek, který můžete využít do stanoveného data. Oslavenec si tak může užít skvělý den například při indoor skydiving, což je skvělý adrenalinový zážitek. Nemusíte se bát, že by zážitky jako dárek byly pouze pro aktivní a sportovně založené osoby. Vybrat můžete i gurmánské zážitky, welness procedury, romantické víkendy a další. V nabídce naleznete stovky zajímavých a netradičních zážitků.
S poukazem netrefíte vedle
Jestliže nebudete vědět, jaký zážitek vybrat, můžete objednat tzv. univerzální poukaz. Ty jsou nabízeny v několika cenových kategoriích. Oslavenec si pak sám vybere konkrétní zážitek, který ho zaujme. Bližší informace naleznete na internetové adrese www.firmanazazitky.cz/univerzalni-poukazy. Zážitky jako dárek pro vás připravuje společnost Allegria – firma na zážitky. Na jejich internetových stránkách se bude snadno orientovat díky přehlednému uspořádání. V případě potřeby si můžete nechat také poradit od zkušených prodejců. Vyberte originální a jedinečný dárek k narozeninám, který se hodí pro každého.
Komerční sdělení
-pok-
Autor: Hedvika Kachlíková
[Nahoru ↑]
ReklamaVložit komentář
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!