Tři netradiční způsoby zařízení maloobchodní prodejny
8. červenec 2015 - Rubrika: Komerční sdělení - Komentáře: 1Pokud jste se právě ocitli v tom kritickém bodě svého života, kdy stojíte před rozhodnutím kam dále s podnikáním, resp. jestli otevřít svou první prodejnu nebo provozovnu, tak je tento článek právě pro vás. Přinášíme vám tři netradiční tipy na zařízení prodejny nebo provozovny. Pokud už delší dobu uvažujete nad tímto krokem, určitě jste se už snažili inspirovat a jistě víte, že existuje kvantum způsobů na zařízení obchodních prostor, ale pokud se budete chtít odlišit od konkurence a většiny obchodníků, měli byste vyzkoušet něco odvážného a nového.
Upozorňujeme, že tyto tipy jsou určeny jen pro ty nejodvážnější a nejdravější z vás, proto tento článek berte jen jako inspiraci a ne jako jednoduchý návod. Koneckonců jednoduché to ani zdaleka nebude.
- Prostor
Často se říká, že samotný prostor je nejdůležitějším atributem nové prodejny, a je velmi důležité, aby splňoval spoustu různých kritérií. Zkuste však na chvíli úplně zapomenout na tuto radu a představte si prostor jen jako samotnou plochu bez jakýchkoliv dalších vlastností a začněte v myšlenkách s tímto prostorem pracovat. Tak se úplně osvobodíte od prvotní představy vhodného prostoru. Díky tomuto vnímání budete umět ze starého skladu vytvořit cokoliv od stylové prodejny luxusního oblečení přes poradenské centrum až po tu nejvychytanější restauraci. Nebudete potřebovat nic než plochu, dávku kreativity a odvahy.
- Zařízení
Podle několika průzkumů velkých obchodních řetězců je samotná organizace zboží a prostoru vědou sama o sobě. A každý regál, vitrína, chodba a výkladní skříň musí splňovat spoustu kritérií. Netvrdíme, že je to celé výmysl, ale většina z těchto faktů má své opodstatnění hlavně u obrovských prostor a spousty návštěvníků spolu s kvantem různého zboží. Pokud však vaším cílem není právě takový prodej, tak můžete popustit uzdu fantazii a na zařízení provozovny využít téměř cokoliv od starého a starožitného přes minimalistický až po papírový nábytek a doplňky od stvoření světa, které byste spíše očekávali u někoho doma než v prodejně. Nebojte se originality!
- Osvětlení
Proč právě osvětlení? Protože jde o nejjednodušší nástroj, který má moc měnit atmosféru prostoru bez větších nákladů. Jak chcete, aby se zákazníci cítili ve vašich prostorách? Tohoto pocitu dosáhnete díky dobře zvolenému zařízení, výběru vhodných materiálů a ideálnímu osvětlení. Zapomeňte na celoplošné osvětlení chladnými zářivkami (samozřejmě jen pokud vašim cílem není evokovat v lidech negativní pocity). Pro dosažení žádoucího efektu vybírejte různé typy světel a klidně i různé barvy. Správně zkombinované zařízení s dobrým osvětlením udělá z vašich prostor hotový zážitek pro vás i vaše zákazníky.
Pokud vás tento článek oslovil a myslíte si, že budete umět naše rady využít, jsme rádi. Pokud ne, také dobře. Podnikání a svět obchodu je krásný svou proměnlivostí a originalitou. Můžete se v něm postavit do řady, ale i z řady vystoupit a jít svou vlastní cestou, v čemž vám budete vždy fandit.
-nag-
Autor: PR inzerce
[Nahoru ↑]
ReklamaVložit komentář
Komentáře
Ivulínek
úterý, 30. březen 202112:11
Jojo, i my jsme si nedávno dělali u nás v kanceláři takový menší pořádek a chtěli jsme to tam mít trochu více k světu... Ono bodejť by ne, když se nám ten biznis docela dost rozjel, ještě abychom to neměli všechno v pořádku a připravené Ještě jsme si teda k tomu všemu zařizovali rezervační systém z těchto stránek zde -https://www.sdiary.cz a už jsme skoro ready na to vyrazit do světa
Napsal: Ivulínek [Odpovědět]